voiceover | voce pentru reclama | reclama radio | reclame video | voce spot radio | voce promo | înregistrare voce | voce audiobook
O voce bună dublează valoarea reclamei tale
Sunt Ștefania Mihăilescu și pot fi vocea proiectelor tale!
Voice-over (în românǎ “vocea-peste“) reprezintǎ o tehnicǎ de producţie în care o voce convingǎtoare ajutǎ, sprijinǎ un mesaj important dintr-o emisiune / reportaj / documentar / spot publicitar radio sau tv, într-o piesǎ de teatru sau în oricare alte prezentǎri.
Mii de emisiuni, filme artistice sau documentare de excepţie îşi datoreazǎ succesul unor voci uşor de recunoscut, care transmit emoţie privitorului.
Te invit sǎ descoperi cum anume te pot ajuta serviciile mele de voice-over astfel încât mesajele tale sǎ devinǎ cu adevǎrat memorabile.

Pentru înregistrarea vocii mele folosesc aparatură profesională.
Voice Over pentru reclame radio
Ți s-a întâmplat ca atunci când ascultai radioul în mașină, atenția să ți se oprească brusc pe vocea din reclama audio? O voce calmă, convingătoare, cu emisie clară și care transmitea pe calea undelor un vibe bun?
Curiozitatea te-a făcut să sporești atenția pentru a reține produsul despre care vocea înregistrată povestea cu încredere, nu-i așa?
Într-o lume în care like-urile din social media au devenit sterile, te reîntorci la tehnicile de promovare care au trecut proba timpului, iar radioul e una dintre acestea. În felul acesta îți faci tu vocea auzită. Iar o voce buna face orice text sa sune mai convingator.
Transmiterea vocală pentru reclama audio este o parte esențială a unei campanii publicitare iar voice-over-ul atrage atenția asupra unui produs sau a unui serviciu, prin comunicarea corectă și cu tonul potrivit, a mesajului publicitar.
O voce atractivă nu se uită prea curând, ba mai mult, va fi asociată cu brandul tău, transformând un produs sau serviciu într-unul recunoscut și apreciat de un număr mare de consumatori.
Nu există două reclame audio identice, iar un voiceover cu experiență va adapta tonul vocii așa încât să personalizeze mesajul pe care ți-l dorești să-l transmiți publicului tău.
O voce puternică, demnă de încredere, prietenoasă, plină de umor și vibrantă va cuceri orice ascultător.
Ascultă mai multe reclame audio ce conțin vocea mea. 

Voice over pentru prezentare produse, servicii sau companii și videoclipuri youtube
Ai un studio de producție video?
Lucrezi într-o agenție media și planurile de promovare ale celor mai importanți clienți includ proiecte ce implică contribuția unui voiceover?
Îți propun o colaborare care va crește gradul de satisfacție al clienților tăi dar mai ales vânzările și notorietatea brandului lor. Lucru demonstrat de faptul că o voce fermă și convingătoare întărește mesajul vizual și sporește rata de încredere și convingere în rândul consumatorilor.
De ce să alegi o colaborare cu mine?
Am peste 13 ani de experiență ca voiceover.
Vocea mea este versatilă și se potrivește atât la prezentările produselor și serviciilor pentru copii cât și pentru adulți.
Livrez materiale solicitate într-o perioadă de timp scurtă ( ex: voce pentru spot radio livrată în aceeași zi de la primirea textului).
Pot înregistra voci atât în limba română cât și în limba engleză, franceză și spaniolă.
Calitatea înregistrărilor vocii mele este profesională pentru că folosesc aparatură de studio recomandată de specialiștii în domeniu.
Ascultă-mi vocea în timp ce urmărești un clip cu prezentare de produs
Ascultă-mi vocea în timp ce urmărești un video cu prezentarea unui complex rezidențial
Ascultă-mi vocea în timp ce urmărești clipul de prezentare al restaurantului Casa Capșa din București.
Voice Over pentru reclama Video / Youtube / Animație
Într-o lume în care diversitatea ecranelor ne ține atenția captivă, televiziunea rămâne în continuare un canal media extrem de puternic. Reclamele video ale unui brand sunt de 38 de ori mai puternice decat cele online de tip display.
Acest lucru se datorează faptului că pe lângă stimulii vizuali activi se suprapune și un stimul auditiv puternic.
Voice overul accentuează mesajul vizual al reclamei video și în felul acesta produsul /serviciul promovat în spotul publicitar ajunge la publicul țintă mult mai ușor.
Scopul înregistrării realizate de către voiceover atunci când acesta citește scenariul/scriptul reclamei video este de a oferi consumatorului informații suplimentare care nu sunt afișate în imaginile vizuale ale reclamei.
Voice-overul nu apare în videoclip. Participarea lui la reclamă este în afara camerei de filmat. Rolul principal al voice-overului este acela de a contura narațiunea reclamei și de a adăuga emoții astfel încât să stârnească dorința de cumpărare.
Atașamentul față de un brand este în stransă legătură și cu vocea care însoțește de fiecare dată campaniile publicitare vizuale, iar puterea de cumpărare poate crește negreșit și datorită influenței pe care o are voiceoverul prin claritatea în exprimare și transmiterea emoțiilor pe tonul perfect adaptat.
Abordarea textului de către voice over poate fi una prin care textul este redat destul de rapid, energic și entuziast (tipul commercial) sau una relaxată și convingatoare (tipul conversațional). Scopul final este să cucerească și să convingă privitorul.

VOCE IVR (Interactive Voice Response) pentru centrale telefonice
Telefonul a fost, este și va fi cea mai puternic instrument în comunicare. Spre deosebire de email sau whatsapp, prin el poti transmite emoții, ceea este foarte important.
Prin urmare, primul impact al firmei tale cu un potențial client este prin telefon, de aceea vocea de întâmpinare este importantă. Dacă vocea de la celalalt capăt al firului telefonului, este una morocănoasă, cu un ton ușor agresiv pentru că domnișoara de la recepție are o zi mai puțin bună, acest lucru poate afecta grav imaginea firmei și poate duce la pierderea clientului.
De aceea există centralele VOIP, care oferă un mesaj înregistrat. Contează bineînțeles și cine înregistrează acest mesaj.
Companiile mari precum Coca Cola, companiile de medicamente, au mesaje cu voci calme, blânde care ofera ascultătorului siguranță și în niciun caz nu sunt vocile angajaților.
Vocea care întâmpină clientul este o primă asigurare că serviciile tale sunt de calitate și rezolvă pe deplin problema consumatorului.
Vocea IVR interacționează așadar cu un client sau un utilizator, de aceea, serviciul pentru înregistrarea vocii se externalizează către un voice over profesionist.
Un voice-over folosește o gamă largă de metode de acțiune vocală pentru a transmite emoție, pentru a menține un ton coerent și potrivit și pentru a avea o atitudine credibilă și corectă. Vocea spune totul.
Mesajele audio predefinite inserate în centrale telefonice pot fi de întâmpinare, de așteptare, de ghidare etc. Acestea mai pot fi folosite și pentru ATM-uri, sisteme GPS, softuri și aplicații, roboți inteligenți, echipamente medicale etc.
P.S. Serviciile de instalare a unor centrale telefonice de tipul VOIP au devenit mai accesibile ca niciodată, indiferent de mărimea companiei.
Urmărește în videourile de mai jos procesul de înregistrare a vocii pentru centrale telefonice.
Voice Over pentru narații (corporate, filme documentare, trailere cinema, jocuri video)
Voice Over pentru narație corporate
Pregătești o prezentare importantă a companiei?
Adaugă acel touch uman care face ca mesajul tău să ajungă la inimile oamenilor pentru că faci afaceri cu oamenii și nu cu companiile, iar aceștia reactionează emoțional la o voce calmă care-ți accentuează mesajul pe care vrei să-l transmiți.
Voice over pentru filme documentare
Ai muncit enorm ca să dai viață acestui film documentar. E timpul ca acesta să prindă viață și filmările să fie însoțite de o voce care captivează privitorul astfel încât impactul emoțional să fie unul maxim.
Voice over pentru jocuri video
Intervenția unei voci face ca acțiunea jocurilor video să devină plină de suspans. Tonul va fi adaptat în funcție de scenariu iar o voce versatilă va ști să scoată în evidență pasajele cele mai importante și ajută la crearea momentelor de intensitate maximă.
Ascultă-mi vocea în narația prezentării platformei medicale Medicai.
Ascultă-mi vocea în narația prezentării companiei Recolamp.
Ascultă-mi vocea în narația documentarului “Pădurea Neagră și Pădurea Merișor – farmacia verde a comunităților locale” realizat de echipa ACDB.
Ascultă un demo narație în limba engleză cu vocea mea. 
Ascultă un demo narație în limba română cu vocea mea. 

Voice Over pentru proiecte e- learning (cursuri educaționale, materiale de instruire, training-uri de formare, tutoriale, podcasturi) și audio books (cărți audio digitale)
Scopul cursurilor educaționale este ca elevii/studenții să învețe cât mai ușor și într-un ritm propriu. Pe lângă structurarea atentă a conținutului, o importanță aparte o are și vocea care însoțește proiectul e-learning. Voiceoverul poate convinge ascultătorul să rămână cu atenția focusată pe curs și poate înlesni procesul de înțelegere al acestuia. O voce calmă și prietenoasă poate face procesul de învățare mult mai distractiv și mai ușor.
Succesul unui audiobook este diferit de succesul cărții. Sunt două segmente de piață diferite. Lumea preferă audiobook-ul, mai ales în ultimul timp, pentru că sunt la îndemână și pot fi ascultate oriunde, în mașină, la o plimbare în parc, etc.
Acest fenomen a câștigat teren mai nou și în România fiind îmbrățișat în special de antreprenori al căror timp liber este limitat, iar cel rămas trebuie fructificat la maxim.
Dincolo de calitatea informației prezente în audiobook vocea poate influența în mod direct vânzările.
De ce? Pentru că vocea întărește mesajul deja existent în carte și nu face doar transpunerea cărții în vorbe ci vine cu un adaos emoțional puternic. Un limbaj neutru nu ar fi de preferat indiferent de stilul audiobook-ului, chiar și la cele de business, care nu implică participarea activă a voiceoverului. De aceea este necesară o voce calmă, sigură care să accentueze mesajele. În zona de copii, tonul este cu totul de diferit față de zona de business sau zona de dezvoltare personală, segmentul care a câștigat cel mai mult teren în ultimul timp. În acest segment vocea mea excelează, iar dacă simți ca ai nevoie de un voiceover care să reprezinte cu adevărat valoarea unei cărți audio, nu ezita să mă contactezi.
Ascultă un demo narație în limba română cu vocea mea. 
Ascultă în videoul de mai jos un demo narație tutorial.
Ascultă în videoul de mai jos un demo narație audiobook.
Voice over anunțuri în spații comerciale (shopping centers)| In- store spots | Brand signature | Bumper | Ident | PSA | Jingle
Voiceover pentru anunțurile din spațiile comerciale
Reclama audio in-store este preferata proprietarilor de afaceri care acordă o atenție sporită clienților ce le trec pragul magazinelor. Clienții au ocazia să afle informații despre promoțiile active chiar în momentul în care se află în magazin. Acest lucru este posibil prin difuzarea în interiorul magazinului spoturilor de tip anunț în care voiceoverul le atrage atenția cu detalii ce le poate influența decizia de cumpărare.
In store Audio Spots
Doriți un spot publicitar pe care să-l difuzați în propriul magazin sau în marile magazine precum mall-uri, supermarket-uri, galerii, etc.?
Dacă aveți deja un sistem audio în magazinul dumneavoastră și vreți ca între melodii să se audă spoturi audio cu ofertele actuale, contactați-mă și vom începe o colaborare pe termen lung.
Voice Brand Signature
Vocea brandului dvs. este modul în care personalitatea acestuia prinde viață și creează reacția emoțională potrivită indiferent de canalul de difuzare.
Bumper -ul este un anunț scurt, de obicei de două până la cincisprezece secunde.
Ident – ul este un logo audio personalizat ce poate favoriza reținerea brandului tău de către cei care-l ascultă de fiecare dată în toate materialele de promovare pe care le creezi.
PSA – public service announcement, este folosit de obicei pentru a raspandi un mesaj referitor la misiunea organizatiei/companiei.
Jingle – ul este sunetul de branding ce promovează în mod explicit produsul care este anunțat, de obicei prin utilizarea unuia sau a mai multor slogane.
Ascultă un demo anunț în limba română cu vocea mea. 

Voice Over pentru prezentarea tip ghid a unor informații turistice sau de altă natură
Tuturor ne plac călătoriile și abia așteptăm următoarea vacanță să ne încărcăm bateriile. Indiferent ce destinație alegem, pe lângă programul de relaxare includem de obicei și vizite la muzee, căutăm atracții inedite care să completeze sejurul și experiența nouă în care am intrat cu mult entuziasm.
Tehnologia de azi permite accesarea facilă a informațiilor despre locurile pe care le vizităm prin intermediul pachetelor audio ghid, în care un voice over povestește în căști tot ce trebuie să știm despre locurile pe care le descoperim în timp real.
Sunetul rămâne un instrument puternic ce poate capta atenția publicului și îi poate oferi informații pe parcursul diferitelor experiențe culturale ce includ muzee, obiective turistice outdoor, autobuze turistice, galerii de artă sau locuri în care nu se poate face guided tour.
Orice vizită este mai placută atunci când ai companie, iar audio ghidul cu un conținut preînregistrat adăugă plus valoare fiecărei experiențe. Alege o voce calmă și plăcută care va capta atenția vizitatorilor tăi și le va amplifica starea de bine.

Voice Over pentru meditații ghidate
Ești terapeut și îți dorești să dezvolți un program de meditații ghidate pentru clienții tăi?
Manageriezi un spa în cadrul căruia masajele de relaxare au foarte mare succes?
Asta înseamnă că știi deja faptul că meditatia ghidata are ca particularitate faptul că este condusă de altcineva.
Scopul principal al meditației ghidate este terapeutic, iar influența externă a voiceoverului are strict rolul de a ajuta și nu de a influența în vreun fel gândurile ascultătorului. În final el este cel care completează peisajul mental al momentului de relaxare.
Vocea mea calmă cu vibrație energetică pozitivă înaltă reuște să îndrume ascultătorul, să-i conducă pașii pentru a se relaxa și pentru a se simți în siguranță.
Te invit să asculți un demo în care vocea mea adaugă plus valoare unui text creat pentru meditație de relaxare.

Contribuție socială
Îmi doresc să ajut asociațiile formate din voluntari care își dedică timp și energie educației copiilor.
De aceea, mă alătur cu drag tuturor echipelor de specialiști care organizează evenimente pentru copii și au nevoie de sprijin atunci când vine vorba de promovarea acestora.
Voi înregistra gratuit spoturi audio de promovare pentru asociațiile non-guvernamentale, apolitice și non-profit, care desfășoară activități pentru îmbunătățirea vieții și educației copiilor.
Dacă sunteți în căutarea unui voiceover cereți o ofertă personaliztaă la adresa de mail voiceover@stefaniamihailescu.ro
Raspund în cel mai scurt timp!
Testimoniale



”Am colaborat pe partea de voiceover – Ștefania a fost foarte promptă și profesionistă. Conform specificațiilor trebuia să aibă o voce diferită de vocea ei obișnuită. Chiar dacă acest lucru a crescut gradul de dificultate, Ștefania a fost foarte implicată și rezultatul final a fost foarte bun. O recomand cu plăcere!” Cristi Lucan, Educational Manager & Lecturer in Marketing and Business Communication at Confidential – Academia de Afaceri și Comunicare

”Un om deosebit de talentat care emană prin toți porii căldură, empatie, determinare, echilibru și pozitivism. Mă bucur nespus că am avut posibilitatea să o cunosc și să lucrăm împreună atât de frumos. O recomand cu tot sufletul!” Adelina Giorghieș – fost Manager Marketing Grand Hotel Traian, Iași

”Pe langa vocea incantatoare, Ștefania poseda si o inalta doza de profesionalism. O recomand cu mare drag.” Iulia Ursuleasa, Manager Juliette Beauty Center
ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Cum te ajuta o voce înregistrată?
Un mesaj vocal preînregistrat poate fi folosit în conținutul unei diversități de materiale audio. De exemplu, o voce înregistrată pentru un spot radio sau video accentuează mesajul pe care vrei să-l transmiți.
Un material de instruire pentru angajații tăi explicat într-un clip video cu o voce calmă și clară le poate stârni interesul să-l asculte până la final. În același timp o voce înregistrată poate fi folosită pentru diverse narații, materiale e-learning, mesaje telefonice, mesaje interactive, cărți audio etc.
De ce să alegi o voce feminină pentru promovarea audio?
Avantajul major al vocii feminine este versatilitatea, iar tonul cald și plăcut reprezintă o asigurare suplimentară pentru ascultator.
Inflexiunile mele vocale native adaugă un plus de credibilitate mesajelor tale.
Serviciul de voice over include și textul scenariului ce urmează a fi înregistrat?
Dacă nu ai deja un text pregătit pentru reclama ta, te pot ajuta să-l redactăm împreună astfel încât impactul spotului audio sa fie unul memorabil.
În ce alte limbi străine, exceptând limba română, pot solicita o înregistrare?
Studiile lingvistice și experiența ca voiceover de peste 13 ani îmi oferă posibilitatea de a înregistra texte atât în limba engleză (accent britanic) cât și în limba franceza și limba spaniolă.
În ce format sunt livrate materialele audio finale?
Cele mai des întâlnite formate sunt Wav si Mp3.
Materialele audio finale pot fi trimise pe email sau prin wetransfer, Dropbox, FTP upload.
Ce pret are o înregistrare de tip voice over?
Costul de producție și timpul de livrare sunt în raport direct cu lungimea și complexitatea textului ce urmează a fi înregistrat.
Spre exemplificare costul aferent inregistrarii unei voci pentru un spot de 30 secunde, cu scriptul clientului, este de 50 de euro.
Care sunt metodele de plată acceptate?
Metodele de plată acceptate sunt: virament bancar, Paypal sau Revolut.
După livrarea vocii înregistrate aceasta poate fi difuzată oriunde pe o perioadă nelimitată?
Bineînțeles. În baza contractului pe care îl vom încheia, cedez drepturile de autor și vocea mea poate fi difuzată de câte ori este nevoie.
Cum începem colaborarea?
Contactează-mă pentru o cotație de preț. Trimite-mi cât mai multe informații despre proiectul tău, deadline-ul și bugetul, așa încât să pot personaliza oferta în funcție de nevoile tale.
Am convingerea că vom face echipă bună împreună!